Miłość. Lepiej na całe życie

Jak pokazały badania wykonane na zlecenie Fundacji Mamy i Taty przez Grupę IQS, młodzi Polacy mają dziś z małżeństwem na całe życie więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Świat, w którym żyją, nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza. Co gorsza, już na etapie zakochania badani deklarują wątpliwości i brak wiary w powodzenie relacji na dłuższą metę. Boją się utraty atrakcyjności partnera, chorób, nawet utraty pracy czy zwykłej nudy w związku.
Jednocześnie badania wskazują, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyleż samo uważa trwały związek za źródło prawdziwego szczęścia. Mimo iż wszystko zdaje się świadczyć o tym, że to nie jest czas małżeństw do grobowej deski i coraz trudniej w nie wierzyć czy liczyć na nie, to nadal o nich marzymy.

W kampanii „Miłość. Lepiej na całe życie” Fundacja Mamy i Taty chciała pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość, przypomnieć odbiorcom, że mimo trudności oraz niesprzyjających czasów warto o nie dbać. Chcieliśmy natchnąć młodych ludzi nadzieją, że nadal może być to źródło prawdziwego szczęścia i poczucia dobrostanu.

Spot kampanii emitowany był od lipca do września 2012 roku, czyli w okresie wakacyjnym, gdy wiele związków ma swój początek. Wyświetlało go kilkanaście kanałów telewizyjnych, sieci kin Cinema City, a także agencja Benefit Multimedia na 337 ekranach plazmowych. Spot miał również swoją wersję radiową, a plakaty znalazły się na 400 nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight (AMS) na terenie całej Polski.

Mama i Tata Logo

Fundacja Mamy i Taty

biuro@mamaitata.org.pl
tel: +48 519366644

by e-smart.pl