„Miłość. Lepiej na całe życie.”

Dzięki wsparciu setek naszych sympatyków powstał spot telewizyjny na potrzeby nowej kampanii społecznej „Miłość. Lepiej na całe życie”.

Czy w postnowoczesnym świecie jest miejsce na pielęgnowanie trwałych związków i relacji opartych na wzajemnym oddaniu? Czy małżeństwo jako związek na całe życie ma szansę być dziś atrakcyjnym projektem dla młodych ludzi?

Jesteśmy realistami a badania, które przeprowadziła na nasze zlecenie pracownia badawcza Grupa IQS, nie pozostawiają wątpliwości. Młodzi Polacy mają z małżeństwem na całe życie więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Obojętnie czy nam się to podoba czy nie, świat, w którym żyjemy nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania naszej rzeczywistości społecznej.

Jednocześnie jesteśmy marzycielami albowiem nasze badania pokazują, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyleż samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Mimo, iż wszystko zdaje się świadczyć o tym, że to nie jest czas „małżeństw do grobowej deski” i coraz trudniej w nie wierzyć i liczyć na nie, to na szczęście nadal o nich, jako społeczeństwo, marzymy.

Chcemy w naszej kampanii pokazać trwałe małżeństwo jako wartość. Przypomnieć naszym odbiorcom, że mimo trudności i niesprzyjających czasów warto dbać o związek Natchnąć nadzieją, że trwałość relacji nadal może być źródłem prawdziwego szczęścia. Odwołując się do aspiracyjnych postaw spróbowaliśmy pokazać trwałą miłość jako obecnie trudno dostępną ale tym bardziej cenną wartość, której nie można zastąpić niczym innym i która nie poddaje się coraz powszechniejszej mentalności konsumpcyjnej.

Zakończyliśmy zdjęcia do spotu telewizyjnego, którym będziemy chcieli zainteresować głównych nadawców. Przygotowujemy stronę internetową kampanii gdzie zaprezentujemy wyniki naszych badań oraz przywołamy argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych. Wsparciem kampanii będą działania PR oraz działania outdoorowe.

by e-smart.pl